Beneïts siguin l’art i la cervesa

Art i cervesa, dues paraules que per separat ja són molt xules, i que quan s’agrupen se sumen i es multipliquen fins a l’infinit (i més enllà). Per això, quan una companya del coworking, la Neus Casanova, dissenyadora i interiorista, em va proposar si volia participar en una exposició col·lectiva que estava organitzant en la cerveseria artesana Garage Beer Co li vaig contestar que sí.

Si expliquem els fets cronològics, el primer que he de mencionar és que em va preguntar si era artista. Feia poc que ens coneixíem, perquè vaig arribar fa poc en el co-working on sóc ara, i em va fer molta gràcia, la pregunta. Sóc artista? Quants de nosaltres hem sabut mantenir aquella creativitat i espontaneïtat que teníem de petits? Aquella capacitat de sorprendre’s i de ser crític davant el que veiem… Alguns més i altres menys. El cas és que em va captivar la idea de desenvolupar la meva faceta d’artista.

Li vaig contestar que era periodista, i ella em va dir que podia escriure un text, que després ja buscaríem la manera d’encaixar-lo. Una altra idea fantàstica. Així que em vaig posar a pensar en el cartell. Per a mi, el millor de la cervesa és el que significa assaborir-la. L’associo a un moment de pausa, de calma de desconnexió però alhora també d’unió amb un mateix. De desconnectar del soroll de la ment i de connectar amb els sentits. Hi ha qui en podria dir apologia de l’alcoholisme, però bé, sempre tenint en compte que s’ha de beure amb moderació.

I això és el que vaig voler transmetre en el cartell. Després el vaig enviar a Jorge Sandua, el founder i CEO de Putos Modernos, i ell el va dissenyar i il·lustrar.  El resultat ha estat meravellós. El dia de la inauguració els artistes teníem cerveses gratuïtes i va ser tot un luxe anar a la barra i dir que era artista.

Així és com ha quedat l’exposició. Va a dir que l’establiment és ple d’il·lustracions i d’obres d’art, així que val la pena fer-hi un cop d’ull.

IMG_20150125_115930

 

Aquesta és una de les meves il·lustracions preferides és la que veieu a la imatge de sota, de l’artista Adolf Rodríguez Guillen. Tots els cartells de l’expoisció es poden comprar pero, malauradament, aquesta no, perquè us hauríen d’endur la paret sencera i us sortiria molt car. Però hi ha un cartell de l’Adolf que està a la venda. 🙂 Animeu-vos a subhastar!

IMG_20150123_214358

A més, la cervesa del Garage Beer Co és artesana, feta allà mateix, un factor que posiciona el local com un espai únic i amb un valor afegit d’artesania i proximitat. Bebe y deja beber 🙂

10920922_564725466998437_2805552948683715095_n

 

 

IMG_20150123_214350

 

 

Responder

